New Amsterdam
Dr. Max Goodwin briljantan je, šarmantan i novi ravnatelj najstarije američke javne bolnice. Odlučan je stati na kraj birokraciji, no liječnici i osoblje su skeptični. Već su se naslušali praznih obećanja.
Max se upušta u opasnu istragu o nesavjesnom liječenju, a Bloom sestri daje šokantno priznanje.
Maxov je novi cilj sigurniji New York, a Iggy kreće u pomoć obitelji gluhog djeteta.
New Amsterdam kuje planove nakon važne odluke Vrhovnog suda, a Bloom otkriva golemu vijest.
Iggy upoznaje domara s nadnaravnim talentima. Pacijent dr. Wilder očita joj lekciju o dijagnozama.
Max bježi na poslovni izlet nakon Helenina povratka. Reynolds operira sina jednog kolege.
Max otkriva tajnu o svom raku, a Iggy se bori protiv sustava kako bi pomogao ženi u nevolji.