The Hand That Rocks the Cradle
Napet i zavodljiv psihološki triler donosi modernu inačicu klasika. Majka iz otmjenog predgrađa u svoj dom dovodi novu dadilju, no ubrzo otkriva da ona nije osoba za koju se predstavlja.