The Man in My Basement
U afroameričkoj četvrti Sag Harbor u New Yorku, Charles Blakey (Corey Hawkins) bez posla je i sreće te mu prijeti ovrha nad obiteljskom kućom. Kucanje na vrata tajanstvenog poslovnog čovjeka Annistona Benneta (Willem Dafoe) donosi bizarnu, ali unosnu ponudu: neka mu preko ljeta iznajmi prašnjavi podrum i dobit će dovoljno novca da zauvijek otplati dugove. Charles pristaje i time kreće na zastrašujući put. Suočava se s duhovima svoje obitelji, a on i Bennet postaju zatočenici stravične zagonetke u čijem su središtu rasa, izvor njihovih trauma i korijen sveg zla.