The Space Race
Svemirska utrka otkriva malo poznatu priču o utrci tko će prvi poslati crnog čovjeka u svemir. To je zamršeno klupko hladnoratovske propagande i borbe za građanska prava koje obuhvaća SAD, Rusiju i Kubu. Povjesničari je nazivaju "posljednjom bitkom Hladnog rata", a mi upoznajemo trojicu ljudi koje je svaka zemlja slavila, ali i koristila kao pijune u ideološkom ratu koji je oblikovao povijest.