Akcija i avantura, Animacija
Pooh zbog nesporazuma pomisli da je njegov najbolji prijatelj Christopher Robin nestao. Zato sa svojim prijateljima Praščićem, Tigrom, Sivkom i Zecom kreće u hrabru potragu kroz Stoletnu šumu. Njihova je pustolovina slavlje timskog rada i prijateljstva.