Piglet's Big Movie
Praščić nestane u Stoletnoj šumi jer misli da je "premali" da bi pomogao prijateljima u skupljanju meda. Pooh, Tigar, Sivko i ostatak ekipe počnu mozgati i odluče ga potražiti pomoću njegova spomenara. Uskoro shvate koliko je Praščić zapravo velik junak u njihovim zajedničkim pustolovinama. Pun pustolovina, smijeha i topline, PRAŠČIĆEV VELIKI FILM simpatična je zabava za sve uzraste.