U filmu "Alexander i grozan, užasan, nimalo dobar, vrlo loš izlet" jedanaestogodišnji Alexander i njegova obitelj kreću na proljetne praznike iz snova u Mexico City. No planovi im se izjalove kad otkriju ukletog idola. U ovoj novoj obiteljskoj komediji glume Eva Longoria, Jesse Garcia, Paulina Chávez, Rose Portillo, Thom Nemer i Cheech Marin.
Film "Alexander i grozno, užasno, nimalo dobro, vrlo loše putovanje" prati jedanaestogodišnjeg Alexandera i njegovu obitelj na proljetnom odmoru iz snova u Mexico Cityju. No planovi im se potpuno izjalove kad pronađu ukleti idol. Obitelj se nađe na kušnji i mora vratiti idol na njegovo pravo mjesto. U ovoj potpuno novoj obiteljskoj komediji glume Eva Longoria, Jesse Garcia, Paulina Chávez, Rose Portillo, Thom Nemer i Cheech Marin. Film je režirao Marvin Lemus, a scenarij napisao Matt Lopez prema knjizi "Alexander i grozan, užasan, nimalo dobar, vrlo loš dan" autorice Judith Viorst. Producenti su Shawn Levy, Dan Levine, Dan Cohen i Lisa Henson, a izvršni producenti Eva Longoria, Emily Morris i Shelly Strong.