Alexander trpi najgori dan u životu i počinje se pitati je li se samo njemu događaju loše stvari. Otkriva da nije sam jer njegov tata i obitelj proživljavaju svoj grozan dan u Disneyjevoj komediji.
Disneyjev “Alexanderov grozan, užasan, strašno loš dan” prati život 11-godišnjega Alexandera (Ed Oxenbould) dok trpi najgori dan u svome mladom životu - dan koji počinje sa žvakaćom gumom u kosi i nastavlja se s brojnim drugim nevoljama. No kad Alexander ispriča svojoj veseloj obitelji o nevoljama koje su ga snašle toga dana, otkriva da ga ne razumiju i pita se događaju li se loše stvari samo njemu. Ubrzo otkriva da i njegovi mama (Garner), tata (Carrell), brat (Minnette) i sestra (Dorsey) proživljavaju jako loš dan. Tko god kaže da loš dan ne postoji, nije ga nikad doživio.