The Secret Life of Bees
Ljeta 1964. 14-godišnja djevojčica bježi od nasilnog oca i skloni se kod ekscentrične afroameričke pčelarice i njezinih dviju sestara, koje joj pomažu riješiti misterij o pokojnoj majci.
Radnja je smještena na američki Jug 1960-ih, u vrijeme jačanja pokreta za građanska prava. TAJNI ŽIVOT PČELA dirljiva je i univerzalna priča o potrebi za ljubavlju, sestrinstvom, prihvaćanjem i iskupljenjem. Mlada djevojka i njezina dadilja pronalaze utočište kod triju samostalnih afroameričkih sestara koje vode vlastiti pčelinjak. Povijesna drama snimljena prema bestseleru.