Because of Winn-Dixie
Snimljen prema vječnom bestseleru, film "Sve zbog Winn-Dixieja" priča je o posebnoj vezi između usamljene djevojčice i napuštenog psa kojemu da ime Winn-Dixie.
Snimljen prema bestseleru, "Zbog Winn-Dixieja" topla je priča o djevojčici kojoj život promijeni čupavi, veseli pas kojeg nazove Winn-Dixie. Njihova posebna veza čini čuda za njezinog povučenog oca i ekscentrične stanovnike gradića koje upoznaju tijekom jednog nezaboravnog ljeta.