Uhvatiti krijumčara
Tijekom Super Bowla carina se obračunava s drogom za zabave, prostitucijom i lažnom robom.
HSI razbija međunarodni narkolanac, a CBP plijeni golemu pošiljku ilegalnih peraja morskog psa.
HSI razotkriva osumnjičenog krijumčara ilegalnog oružja, dok CBP lovi tekuće droge.
CBP otkriva misterioznu drogu iz Azije i reagira na COVID-19 krizu u novim lukama.
CBP pronalazi velike količine smrtonosnog fentanila skrivenog u automobilima iz Meksika.