Elton John Live: Farewell from Dodger Stadium
"Elton John uživo: Oproštaj s Dodger stadiona" donosi koncert legendarnog Eltona Johna UŽIVO s Dodger stadiona, na njegovu posljednjem nastupu u Sjevernoj Americi. U sklopu oproštajne turneje Farewell Yellow Brick Road, ovaj spektakl donosi posebne goste i bezvremenske svjetske hitove u jednom od najvećih oproštaja u povijesti glazbe. Ne propustite ovaj povijesni događaj koji stiže u domove gledatelja diljem svijeta.
U ovom nezaboravnom koncertu Elton John nastupa na stadionu Dodger u Los Angelesu, istom mjestu gdje je 1975. s dva rasprodana koncerta ušao u legendu. Sada, u emotivnom trenutku koji zaokružuje priču, izlazi na pozornicu na svom posljednjem sjevernoameričkom nastupu u sklopu turneje "Farewell Yellow Brick Road", jednom od najvećih oproštaja u povijesti glazbe.