Grand Cayman: Secrets in Paradise
Spoj kaosa "Kućanica" i eskapizma "Nevjerojatnih hotela" stiže u novoj raskošnoj dokusapunici. Ova živopisna serija prati skupinu expata koji žive, rade i, što je najvažnije, tulumare u raju.