Vanderpump Villa
Dekadencija i razvrat sudaraju se u realityju "Vanderpump Villa". Pratite pomno odabrano osoblje Lise Vanderpump dok radi, živi i zabavlja se na ekskluzivnom francuskom imanju Chateau Rosabelle.
Lisa Vanderpump okuplja osoblje da ožive najnezaboravnije trenutke iz Chateau Rosabelle.