Far from the Madding Crowd
U ovoj strastvenoj romantičnoj drami Carey Mulligan glumi svojeglavu mladu nasljednicu koju salijeću tri prosca: kršni farmer, naočiti vojnik i bogati stariji neženja.
Carey Mulligan zvijezda je ove strastvene romantične drame snimljene prema književnom klasiku Thomasa Hardyja. Ona je Bathsheba Everdene, svojeglava i neovisna nasljednica koja privuče tri vrlo različita prosca: kršnog ovčara (Matthias Schoenaerts), zgodnog i lakomislenog narednika (Tom Sturridge) te imućnog, zrelog neženju (Michael Sheen).