RETURN TO OZ
Dorothy zatekne svoje stare prijatelje pretvorene u kamen, a Smaragdni Grad je u rasulu. Uz pomoć novih prijatelja, bori se protiv opake princeze Mombi i zlog kralja Noma kako bi spasila prijatelje i obnovila Smaragdni Grad.