Carstvo velikog Oza
Disneyjeva fantastična pustolovina "Carstvo velikog Oza" prati Oscara Diggsa, cirkuskog mađioničara sumnjiva morala. Kada Diggsa odvuku u zemlju Oz, misli da je dobio glavni zgoditak sve dok ne upozna tri vještice koje ne vjeruju da je on veliki čarobnjak kojeg svi iščekuju. Kad se protiv svoje volje nađe suočen s problemima koji more Oz i njegove stanovnike, Oscar mora razaznati tko je dobar, a tko loš prije nego što bude kasno. Uz pomoć mađioničarskih vještina, iluzije i genijalnosti, pa čak i uz nešto čarobnjaštva, Oscar se pretvara u velikog čarobnjaka, ali i u bolju osobu.