Parodija, Fantastika
Zavirite iza kulisa snimanja filma "Darby O’Gill i mali ljudi" s Patom O’Brienom i Waltom Disneyjem. Walt Disney u ovoj se emisiji dokazuje kao pravi glumac. Od O’Briena uči o irskoj tradiciji i običajima, a zatim odlazi u Irsku gdje upoznaje kralja vilenjaka Briana i Darbyja O’Gilla. Njihove priče toliko ga oduševe da ih poziva u Kaliforniju da glume u njegovu filmu.