Boys, The: The Sherman Brothers' Story
Njihova je glazba nezaboravna. Njihovo je ime legenda. Zavirite u živote Roberta i Richarda Shermana, slavnog autorskog dua čija je glazba obilježila klasike poput "Mary Poppins" i "Knjige o džungli". Pogledajte iza kulisa i otkrijte kako je Walt Disney jezikom glazbe spojio braću i stvorio jedinstvenu filmsku ostavštinu.