Mike
MIKE donosi dinamičnu i kontroverznu priču o Mikeu Tysonu. Osmodijelna miniserija istražuje burne uspone i padove Tysonove boksačke karijere i osobnog života – od omiljenog svjetskog sportaša do izopćenika i natrag. Stavljajući Tysona u središte pozornosti, serija propituje klasne i rasne odnose u Americi, slavu i moć medija, mizoginiju, jaz između bogatih i siromašnih, obećanje američkog sna i naposljetku našu ulogu u oblikovanju njegove priče.