Arthdal Chronicles
Osam je godina prošlo otkako je Tagon okrunjen za Aramunovu reinkarnaciju. Eunseom, koji je ujedinio 30 klanova plemena Ago i postao Inaishingijeva reinkarnacija, kreće u Arthdal povesti veliki rat. Otkrivaju se Aramunova grobnica i identitet stari 200 godina, a s njima i proročanstvo: "Kad se Aramunov mač pojavi na stablu brijesta, Aramun će spoznati svoju misiju". Sukob između Eunseoma, koji nikad ne može postati Aramun, i Tagona, koji se proglasio Aramunovom reinkarnacijom i sad je ponovno na kušnji, sve je veći. Tanya, Saya i Taealha neprestano sklapaju i raskidaju saveze. Eunseom i Tagon kreću u konačnu bitku! Tko će postati legenda i vječna pjesma?
Eunseom, reinkarnacija Inaishingija, prelazi rijeku Notsan i kreće u rat s Arthdalom.
Saya pokušava preuzeti Savez Ago. Zbog Tagonove zapovijedi Arthdal je u novoj opasnosti.
Eunseomov savez Ago i Tagonov Arthdal sukobljavaju se u posljednjoj bitci u šumi Arth.
Tanya i Taealha bore se oko Arthdala: Tanya želi novog vladara, a Taealha ga želi zaštititi.