Revenant
U korejskom okultnom trileru, žena opsjednuta zlim duhom i muškarac koji vidi zle duhove razotkrivaju tajne zagonetnih smrti povezanih s pet duhova.
Nakon što primi uspomenu od pokojnog oca, Gu Sanyeong opsjedne zao duh. Ubrzo upoznaje Yeoma Haesanga, folklorista koji vidi duhove, i zakorači u svijet za koji nije ni znala da postoji.
Folklorist Haesang upozorava Sanyeong da je opsjednuta i da će ljudi oko nje umrijeti.
Sanyeong prvi put vidi duha i na kraju se suočava sa zlim duhom koji je opsjeda.
Haesang odnosi plavu keramiku baki Byeonghui, a Sanyeong otkriva stare fotografije.
Ubojstvo koje počini zli duh natjera Sanyeong i Haesanga da preispitaju njegov pravi identitet.
Sanyeong i Haesang jure za preostala dva predmeta kako bi otkrili pravo ime zlog duha.
Preostao je još samo jedan predmet da se riješe zlog duha. Duh ih pokušava zaustaviti svim silama.
Sanyeongina sjena vraća se u svoj izvorni oblik i Haesang shvaća da nešto nije u redu.