So Weird
Fiona „Fi” Phillip putuje zemljom na turneji svoje majke, rock-zvijezde Molly. Usput istražuje nadnaravne pojave i njihovu povezanost s misterioznom smrću oca. Svoja otkrića objavljuje na web-stranici „So Weird”.
Fi se sastaje s djevojkom koja tvrdi da je kći Mollyne prijateljice iz djetinjstva.