Komedija, Znanstvena fantastika
Četrnaestogodišnja Megan Larson ostane bez teksta kad otkrije da su veseli zaručnik njezine mame, Cosmo Cola, i njegova naizgled savršena kći Ariel zapravo izvanzemaljci koji su se sklonili na Zemlju. Nijedna ne želi da im se roditelji vjenčaju pa udružuju snage da ih razdvoje. No dok provode svoj plan, Megan i Ariel postaju najbolje prijateljice i počinju se bojati da bi im se prvotna želja mogla i ostvariti.