UMRI MUŠKI: DOBAR DAN ZA UMIRANJE
Bruce Willis ponovno je u akciji koja oduzima dah! Vraća se kao John McClane, herojski njujorški policajac s nevjerojatnim talentom da se uvijek nađe na pogrešnom mjestu u pravo vrijeme.