My name is Gabriel
Changwook kreće u niz izazova u Guadalajari! U Kigaliju se Jinkyung suočava sa svojom prošlošću.
U show stižu dva nova Gabriela! Dex očarava Georgiju! Gabee se već prvog dana suočava s krizom.