Primitivno preživljavanje
Ekstremni pustolov Hazen Audel prisjeća se svojih najuzbudljivijih, najbolnijih i najodvratnijih trenutaka i otkriva što je potrebno za primitivno preživljavanje. Pronaći vodu, proteine, izgraditi sklonište i zapaliti vatru osnove su preživljavanja u divljini, ali u nekim negostoljubivim krajevima svijeta neke od osnovnih preduvjeta gotovo je nemoguće ostvariti.
Hazen Audel bori se s kenijskim ravnicama da pronađe ratnike Rendille, čuvare dragocjenih deva.