Hostile Planet
Vrhunski snimljena globalna serija Neprijateljski planet donosi nevjerojatne priče o životinjama koje su se prilagodile najsurovijim zamkama evolucije. Pustolov i stručnjak za preživljavanje Bear Grylls vodi nas u najekstremnije predjele svijeta i otkriva epske priče o opstanku na našem planetu koji se neprestano i brzo mijenja.