Jung Kook: I Am Still - The Original
Unatoč prirodnom talentu i nevjerojatnim uspjesima, Jung Kook nastavlja krojiti vlastiti put. Ovaj dokumentarac prati sve od njegova debitantskog solo singla i donosi dosad neobjavljene intervjue, ekskluzivne snimke iza kulisa te cjelovitu verziju nastupa "Jung Kook ‘GOLDEN’ Live On Stage".
Jung Kook se prometnuo u vodećeg solo izvođača 2020-ih, osvajajući publiku hitovima "Seven", "3D" i "Standing Next to You". I dalje se trudi napredovati kako bi njegovi ARMY bili ponosni. Umjesto da se odmara na lovorikama, on kroji vlastiti put. Od debitantskog singla do promocije albuma GOLDEN, pratimo osam mjeseci njegovih "zlatnih" trenutaka na putu svijetom, od New Yorka i Londona do Seula. Ovo je priča o Jung Kooku, umjetniku koji nikad ne prestaje sanjati.
Zavirite u nastanak pjesme "Seven (feat. Latto)", prve prekretnice na njegovom putu.
Jung Kook se hitovima na vrhu ljestvica potvrđuje kao istaknuti solo izvođač 2020-ih.