Baby's Day Out
Beba Bink ima roditelje koji ga obožavaju, živi u vili i uskoro će se pojaviti na društvenim stranicama. No otmu ga tri poduzetna otmičara koji se pretvaraju da su fotografi! Ipak, nespretnjakovići teško izlaze na kraj s vragolanom koji je uvijek korak ispred njih u ovoj urnebesnoj pustolovini s Joeom Mantegnom i Larom Flynn Boyle.