Jack
Omiljeni komičar Robin Williams glumi nestašnog desetogodišnjaka koji se ponaša poput svakog drugog dječaka svoje dobi, ali ima tijelo odraslog čovjeka. Smijat ćete se bez prestanka dok budete gledali Jackovu najveću pustolovinu u njegovu mladom životu, peti razred.
Omiljeni komičar Robin Williams oduševljava u filmu "Jack", hvaljenom hitu koji osvojio publiku i kritičare. Williams glumi nestašnog desetogodišnjaka koji se ponaša poput svakog drugog dječaka svoje dobi, ali ima tijelo odraslog čovjeka. Smijat ćete se bez prestanka dok budete gledali Jackovu najveću pustolovinu u njegovu mladom životu, peti razred. Williams, u najluđoj ulozi u karijeri, vodi vas na urnebesni provod dok Jack istražuje životne uspone i padove iz dječje perspektive! Uz njega glume Bill Cosby, seksi Fran Drescher, Diane Lane i Jennifer Lopez. Pridružite se milijunima filmoljubaca koji su uživali u ovoj nevjerojatnoj komediji!