Legendarni vozač Randall Memphis Raines mislio je da je jurcanje po cesti prošlost, dok ne bude prisiljen povući se iz mirovine kako bi spasio mlađega brata od gnjeva opasnoga mafijaša!
Velika zvijezda Nicolas Cage i seksi Angelina Jolie surfaju nezaustavljivim valom brzine i adrenalina u ovom seksi i napetom akcijskome hitu! Legendarni vozač Randall Memphis Raines (Cage) mislio je da je jurnjava po cesti prošlost, dok ne bude prisiljen povući se iz mirovine kako bi spasio mlađega brata od gnjeva opasnoga mafijaša! Memphis na brzinu ponovno okuplja staru ekipu koja uključuje Roberta Duvalla i Willa Pattona i nagazi na gas u nastojanju da ostvari neviđenu pljačku auta. S izvrsnom glazbom ova uzbudljiva vožnja nabijena akcijom dolazi brzo i ne usporava.