Bin Laden's Hard Drive
Nedavno deklasificirani tvrdi diskovi iz skrovišta u kojem je ubijen Osama bin Laden pružaju dosad neviđen uvid u njegov osobni život.
Novi deklasificirani diskovi iz skrovišta u kojem je ubijen Osama bin Laden pružaju nevjerojatan uvid u njegov privatni život. Stručnjaci analiziraju 470 000 digitalnih datoteka kako bi proniknuli u um masovnog ubojice. Otkrijte njegovu proturječnu psihologiju, odnos s obitelji i religijom te nasljeđe nasilja i uništenja.