Uboga stvorenja
Nevjerojatna pripovijest o Belli Baxter (Emma Stone), mladoj ženi koju u život vrati izvrstan i neortodoksan znanstvenik. U potrazi za svjetovnošću koja joj manjka, Bella pobjegne u vrtoglavu pustolovinu diljem kontinenata. Lišena predrasuda iz svojeg doba, Bella se nepokolebljivo odluči zalagati za jednakost i oslobađanje.