Duhovi otoka
Scenarist i redatelj Martin McDonagh (“Tri plakata izvan grada”) donosi osebujan film s Colinom Farrellom i Brendanom Gleesonom u glavnim ulogama. Premda su Pádraic (Farrell) i Colm (Gleeson) cijeloga života bili prijatelji, oni se nađu na mrtvoj točki kad jedan naprasno okonča njihov odnos, s alarmantnim posljedicama po obojicu.
Searchlight Pictures i scenarist i redatelj Martin McDonagh (“Tri plakata izvan grada”) donose osebujan film s Colinom Farrellom i Brendanom Gleesonom u glavnim ulogama. Premda su susjedi iz malog mjesta Pádraic (Farrell) i Colm (Gleeson) cijeloga života bili prijatelji, oni se nenadano nađu na mrtvoj točki s alarmantnim posljedicama po obojicu. Colm je objavio da više ne želi da mu se Pádraic ikada obrati, te ustvrdio da će samome sebi odrezati po jedan prst za svako kršenje tog zahtjeva. Usprkos Colmovoj nepojmljivoj, jednostranoj objavi, Pádraic čvrsto naumi spasiti njihov odnos. Radnje smještene na pozadini Irskoga građanskog rata iz 1920-ih, film “Duhovi otoka” donosi darovitu glumačku postavu, jedinstvenu radnju i prelijepu filmsku fotografiju.