Pridružite se Zvončici, Petru Panu i Izgubljenim dječacima te upoznajte Jane, Wendynu kćer, koja je prerasla majčine priče o gusarima i vilama sve dok je Kapetan Kuka ne odvede u Nigdjezemsku.