Avioni
Svijet "Auta" proširio se na "Avione". Disneyjeva uspješna animirana komedija nabijena je akcijom i pustolovinama. Pridružite se Prašku, avionu koji zaprašuje usjeve s velikim snovima koji dobiva jedinstvenu priliku da se natječe s najbržim svjetskim letjelicama u najvećoj utrci u povijesti. Praško ima veliko srce, ali i dva velika problema... Nije rođen za brzinu, a i boji se visina. Njegova snaga dolazi na kušnju kad se ovaj neočekivani junak vine više nego što je sanjao. Uz malu pomoć prijatelja Praško smogne snagu da nadmaši svoje mogućnosti i nalazi nadahnuće za let.