Primos
Tater ima velike snove i jedno ljeto da ih ostvari. Kad joj mama u goste pozove 12 rođaka, Tater se priprema na najgore, no umjesto toga doživi najbolje ljeto ikad.
Inspirirana djetinjstvom autorice Natashe Kline, serija „Primos” prati ljeta koja je provodila s brojnim rođacima. Glavna je junakinja Tater Ramirez Humphrey, ekscentrična djevojčica velikih snova. Ima samo jedno ljeto da shvati što želi, no planove joj poremeti dolazak 12 rođaka. Serija slavi multikulturalnu meksičko-američku obitelj i iskustvo odrastanja mlade Latinoamerikanke.