Crimson Wing
U srcu zaboravljene divljine odvija se jedna od posljednjih velikih tajni prirode: rođenje, život i smrt milijun plamenaca grimiznih krila. Na pozadini dramatičnih, dosad neviđenih krajolika, ove se tajanstvene ptice bore za opstanak, prkoseći opasnostima i sudbini. Ova inspirativna priča, smještena u nestvarni svijet jezera Natron u sjevernoj Tanzaniji, kolijevci čovječanstva, podsjeća nas da na Zemlji postoji čitav svemir koji čeka da ga otkrijemo.