The African Lion
Priznati stručnjaci za divljinu Elma i Alfred Milotte proveli su tri godine na afričkim ravnicama snimajući životni ciklus lava. Istražuju odnos između lavova i drugih životinja afričke visoravni.
U sjeni veličanstvenog Kilimandžara, ovaj bezvremenski i zadivljujući film donosi prizore i zvukove afričke visoravni i njezinih stanovnika. Pratite obitelj lavova kroz godišnja doba, doživite uzbuđenje lova, bijes prirode u zasljepljujućoj pješčanoj oluji i nevjerojatnu najezdu skakavaca te dirljive trenutke lavice s njezinim zaigranim lavićima. Dokumentarac koji je osvojio svijet.