Madu
Od vježbanja bosih nogu na ulicama Lagosa do nastupa na engleskoj pozornici, film "Madu" prati 12-godišnjeg Anthonyja Madua. On napušta svoj dom u Nigeriji kako bi se školovao u jednoj od najprestižnijih baletnih škola na svijetu. To je priča o hrabrosti, odrastanju i nevjerojatnim preprekama. No neočekivana komplikacija prijeti njegovim snovima i tjera ga u potragu za mjestom kojem pripada.
Od vježbanja bosih nogu na ulicama Lagosa do nastupa na engleskoj pozornici. Film "Madu" prati 12-godišnjeg Anthonyja Madua koji napušta svoj dom u Nigeriji i odlazi na jednu od najprestižnijih baletnih škola na svijetu. Anthony, koji gotovo nikad nije napustio svoj kvart, ulazi u nepoznat svijet u kojem mu je ostvarenje najvećeg sna nadohvat ruke. Njegovo putovanje priča je o hrabrosti, odrastanju i nevjerojatnim preprekama, ali i o neočekivanoj komplikaciji koja prijeti svemu. Ovo je emotivna priča o potrazi za pripadanjem koja se proteže preko kontinenata i s kojom se svi možemo poistovjetiti.