Breaking Glass: The Pat Summitt Story
Spoj energičnog sportskog dokumentarca i intimnog biografskog filma, prožet dosad neviđenim arhivskim snimkama. Ovo je priča o Pat Summitt, izvanrednoj trenerici ženske košarke čija je revolucionarna karijera ostavila trag daleko izvan sportskih terena.