Trojan War
Kad je Pete Carroll nakon sezone 2000. preuzeo USC Trojance, nekad slavna momčad zapala je u krizu. No zahvaljujući Carrollovu znanju, vedrom duhu i vještini privlačenja novih igrača, Southern Cal ubrzo se vraća na vrh, a tribine na domaćim utakmicama postaju krcate.
Kad je Pete Carroll preuzeo program američkog nogometa na USC-u nakon sezone 2000., nekad slavni Trojanci bili su u krizi. No zahvaljujući Carrollovu znanju, vedrom duhu i vještini regrutiranja, Southern Cal ubrzo se vratio u sam vrh, a stadioni su bili krcati. Carson Palmer, Matt Leinart i Reggie Bush osvojili su Heismanov trofej, a Trojanci su nanizali 34 pobjede. Ipak, kasnije se otkrilo da je program kršio pravila, što je dovelo do gubitka stipendija, pobjeda i jednog Heismanova trofeja. Ta su otkrića uslijedila tek nakon utakmice za nacionalno prvenstvo na Rose Bowlu 2006. između USC-a i Sveučilišta u Teksasu. Dokumentarac "Trojan War", uz intervjue s Carrollom, Leinartom i drugima iz tadašnjeg programa, promatra Carrollovu devetogodišnju vladavinu kroz prizmu te utakmice, koja se smatra jednom od najvećih u povijesti sveučilišnog američkog nogometa. Bio je to ujedno i početak kraja.