Čudesan izum
Genijalni profesor Phillip Brainard samo što nije izumio revolucionarni izvor energije i samo što nije propustio vjenčanje sa zaručnicom dr. Sarom Jean Reynolds, predsjednicom koledža Medfield koji je u financijskim teškoćama, treći put! Dok Phillip ispituje svoju novu teoriju velikoga praska, nastane čudesno elastična smjesa, Flubber, on je oduševljen, ali ostaje neoženjen. Phillip i njegov mrežni pomoćnik Weebo otkrivaju da Flubber možete nanijeti na bilo što i to će odskakivati, visoko i brzo. No hoće li mu Flubber pomoći da vrati Saru i spasi Medfield iz financijskih teškoća?