Glazba, Fantastika
Ne možeš odabrati najdražu VK himnu? Poslušaj ih sve odjednom u "VK Mashupu", spoju pjesama iz filmova Descendants 1, 2 i 3 u izvedbi glumačke postave! Toliko je načina da se bude zao.