Glazba, Fantastika
Svi imamo zločestu stranu! Vrijeme je da prekršimo pravila uz ovu zaraznu himnu omiljenih zlikovaca. Pokreni pjesmu "Chillin' Like a Villain" u izvedbi ekipe iz filma "Descendants 2"