Playback: Una Somos Dos
Emma i Camila, najbolje prijateljice, postanu hit preko noći zahvaljujući videu za talent show. Kvaka? Jedna pjeva, a druga samo otvara usta. U početku je to savršena varka da svijet čuje njihovu glazbu, no tajna uskoro postaje preteška i stavlja njihovo dugogodišnje prijateljstvo na kušnju.
Camila i Emma najbolje su prijateljice, potpune suprotnosti koje sanjaju o glazbenoj karijeri. No postoji problem: Emmi puca glas nakon očeve smrti, a Camila, unatoč savršenom glasu, ne smije nastupati. Njezina obitelj krije veliku tajnu. Djevojke smisle plan: snimit će video u kojem Emma pjeva na playback na Camilin glas i prijaviti se na "Gluzz, upali svoj glas", popularno glazbeno natjecanje. No uspjeh i rivalstvo sa Sashom, školskom "kraljicom" i suparnicom na natjecanju, ugrozit će i Camilinu tajnu i njihovo prijateljstvo.
Camila i Emma ulaze u glazbeno natjecanje na playback. Hoće li njihovo prijateljstvo to izdržati?
Curama treba pomoć da ostanu u Gluzzu, a Cami otkriva tajnu o svojim roditeljima.
Glazbena slučajnost može biti kobna za obitelj Rivera, a Sasha pronalazi način za osvetu.
Albi stiže, Alejo se skriva, a Santi zbog zbrke s lažnim vijestima ispada iz igre.
Emma se trudi biti neprimjetna, ali dolazak Fabiána u školu Altamira sve komplicira.
Emma i Sasha udružuju se kako bi obranile Santija i Capija, no time bi mogle otkriti svoju tajnu.
Camila i Emma stižu na finalnu galu Gluzza, no svoj san morat će ostvariti svaka za sebe.