Siempre fui yo
Nakon iznenadne očeve smrti Lupe napušta Meksiko i putuje u Kolumbiju na sprovod. Ondje upoznaje Nou, očevog tajanstvenog pomoćnika, te se s njim prijavljuje na televizijsko natjecanje kako bi istražila istinu o smrti slavnog kantautora poznatog kao El Faraón.
Noah otkriva nešto alarmantno, a Lupe vjeruje da je napokon pronašla kradljivca.
Faraon se vraća na otok s velikim medijskim događajem kako bi promovirao ponovno okupljanje.