Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.
Hulk i Agenti S.M.A.S.H.-a, urnebesno disfunkcionalna ekipa koja je ujedno i obitelj, hvataju se ukoštac s prijetnjama prevelikima za bilo kojeg drugog junaka.
Hulk i njegov otkačeni tim, koji mu je poput obitelji, bore se protiv prijetnji prevelikih za druge junake. Njegov najbolji prijatelj Rick Jones sve snima za svoju internetsku seriju kako bi dokumentirao svaku spriječenu invaziju, svako potučeno morsko čudovište i zgnječenog robota. Zahvaljujući Ricku, svijet koji je nekoć strepio od Hulka napokon će ga vidjeti onakvim kakav on uistinu jest: junak! U borbi protiv zla Hulku se pridružuju agenti S.M.A.S.H.-a: She-Hulk, Crveni Hulk, A-Bomba i Skaar.