U Noći vještica, Nightmare želi pokoriti svijet budnih. Proći će kroz Dimenziju snova i svakog sanjara pretvoriti u čudovište. Hoće li ga Dr. Strange, Hulk i Zavijajući komandosi uspjeti zaustaviti i stati na kraj njegovu zlokobnom planu?